בתחילתי ינואר 2022 העליתי לאינסטגרם שלי סרטון רילס קצת דרמטי בו אמרתי לעצור הכל ולצלם גרסה לטרנד מסויים – כי אם תעשו את זה באותו רגע תוכלו להיות ויראליות.
אני לא נוהגת להגיד כאלה דברים ובטח שלא להבטיח ויראליות,
אבל באותו רגע היה נראה לי ממש ברור שזה סאונד שעומד להתפוצץ.
הנה הסרטון הדרמטי
הטרנד המדובר נלקח משיר של טיילור סוויפט – במקור היא שרה על זה שהיא בת 22 (מעצבן) ובסאונד ערכו את השיר כדי שיתאים לשנת 2022, מושלם לסילבסטר.
כשנתקלתי בסאונד בפעם הראשונה היו רק 1000 סרטונים שצולמו איתו,
וזאת בעצם הסיבה שצילמתי את הסרטון שאמר תעזבו הכל וצלמו את הגרסה שלכן –
היה לי ברור שהסאונד עומד להתפוצץ.
השיר של טיילור כפרה עליה
שאלו אותי בתגובות איך אני יודעת שזה יקרה, והאמת?
אין לי תשובה לשאלה הזאת.
כשאת עוסקת בשיווק בדיגיטל מספיק זמן יש איזה חוש שישי שמתפתח לגבי מה יעבוד ומה לא, החוש הזה לא תמיד צודק אבל הרבה פעמים הוא כן.
האם צדקתי הפעם והסרטונים שצולמו באותו יום נהיו ויראליים?
בואו נבדוק.
כיום הסאונד עומד על בערך 15000 סרטונים, כלומר הוא באמת גדל משמעותית אבל זאת עדיין לא כמות עצומה של יוצרים שהשתמשו בו.
ההשערה שלי?
זה היה סאונד שמראש מוגבל בזמן – כנראה שאף אחד לא ישתמש בו עכשיו נכון?
ההייפ על השנה החדשה עבר וכולנו עברנו לדבר על הדבר הבא.
האם הייתי ויראלית בזכות זה שהעליתי את הסרטון בזמן הנכון?
גם פה אין תשובה חד משמעית ונראה לי שזה תלוי בהגדרה האישית של כל אחת לויראליות.
נכון לעכשיו הסרטון שלי עומד על בערך 15000 צפיות,
זה רחוק מלהיות הסרטון הכי ויראלי שלי, הוא אפילו לא בטופ 5 הכי ויראליים,
אבל וואלה? אני ממש מרוצה!
לא בגלל מספר הצפיות שאני קיבלתי, אלא בגלל שכל המהלך הזה גרם לכמה עשרות מהעוקבות שלי לקום מהכסא ולצלם גרסה שלהן לסרטון באותו יום!
אצל חלקן זאת הייתה הפעם הראשונה שהן מעלות סרטון לרילס שלהן וזה הישג הרבה יותר מגניב מאשר לקבל הרבה צפיות, כנראה שאני צריכה להיות דרמטית לעיתי יותר קרובות.