סטאדי קייס – סרטון תדמית

הדס קלנר,
יוצרת תוכן בווידאו ומרצה על שיווק יצירתי בעזרת סרטונים.

להורדת המדריך לסוגי סרטונים מנצחים

אני וטל דדון התחלנו לעבוד על סרטון התדמית שלה כבר בחורף שעבר,

כשעוד לא ידענו שעוד רגע תגיע הקורונה ותעצור לנו את החיים.

ישבנו בנחלת בנימין כשבחוץ הגשם טיפטף וטל סיפרה לי הכל.

איך לפני כמה שנים היא סחבה על עצמה כמה עשרות קילוגרמים יותר, 

ואז הגיע הניתוח.

ודווקא אז כשהיא רזתה – היא הרגישה בלתי נראית,

שאף אחד לא באמת רואה *אותה*.

היא סיפרה שכשהיא התחילה ליצור את השרשראות היא עבדה בתור מארחת במסעדה,

והחוויה הזאת של לעבוד כל יום בבגדים שחורים,

בעבודה שהיא קצת שקופה,

זה מה שגרם לה להתחיל ליצור.

"רציתי משהו שיראה מי אני באמת –

שאני לא סתם פנים יפות בשמלת מיני צמודה ומשעממת,

היו לי בבית כל מיני אוספים ותמיד אמרתי שאני אעשה איתם משהו,

יום אחד התחלתי לשחק עם הצעצועים וזה נתן לי השראה –

ליצור שרשרת מצעצועים קטנים ויפים, משהו שיגרום לי להרגיש יותר "אני" –

משהו שיראה שאני לא סתם עוד אחת, שלא יוכלו להתעלם ממני כשאני נכנסת לחדר"

וככה זה התחיל.

השרשרת הראשונה הייתה עשוייה מבובות קטנות של פלוטו והמיניונים,

ובפעם הראשונה שהיא ענדה אותה היא הבינה שהיא עלתה על משהו שהוא הרבה יותר עוצמתי ממה שהיא דמיינה.

עזבו את זה שמהרגע הראשון לא היה מי שלא החמיא לה על השרשרת ורצה לדעת מאיפה היא ואיפה קונים,

מה שהיה חשוב פה זאת החוויה הפנימית שלה:

הבטחון שהיא קיבלה

הביטוי העצמי המקסימלי שהתאפשר לה…

היא הייתה כמו סופרוומן שלובשת את החליפה ונכנסת לתפקיד.

אחרי ששמעתי את כל הסיפור הרגשתי שאני מבינה לעומק את המהות של מה שהיא עושה,

היא לא סתם מוכרת תכשיטים יפים – היא נותנת לנשים דרך להראות מי הן לעולם בחוץ!

 

ואז הבנתי משהו חשוב:

הסרטון של טל לא יכול להיות סרטון תדמית קלאסי שבו היא יושבת ומספרת על עצמה,

כי אני רוצה שהצופה יסיים את הצפייה בסרטון עם מחשבה אחת עיקרית:

"וואו, מי זאת?"

כי הלקוחות שמתאימות לטל (שהן לא כל אחת) יחוו את ההתפעלות הזאת, 

ואז הן ירצו להיות האשה הזאת בעצמן.

רציתי לתת להן השראה.

אז נסענו לדרום תל אביב, 

הרקע העירוני האפור הדגיש את הצבעוניות הנפלאה של טל,

והיא אפילו עומדת מול חנויות חרוזים וכלי עבודה לתכשיטנים,

הכל מתחבר לסיפור האישי,

וגם אם אף אחד לא ישים לב – זה שם וזה מעצים את הכוח של הסרטון, הופך אותו ליותר אישי.

זאת טל דדון,

היא מעצבת מתשוקה בוערת ואמיתית,

וזה הסרטון שלה, שמראה לעולם מי היא.

אולי יעניין אותך גם...

יש לי מדריך ממש שווה עם רעיונות לסרטונים שיווקיים, רוצה אותו?

כתובת המייל שלך וזה מיד אצלך!

דילוג לתוכן