יוטיוב מעולם לא הייתה הרשת הכי פופולרית בקרב יוצרי תוכן בארץ, והאמת? אפשר להבין למה.
כדי להצליח ביוטיוב צריך להשקיע יותר מכל רשת אחרת כי רמת ההפקה הנדרשת היא יחסית גבוהה,
לוקח זמן עד שמתחילים לראות תוצאות – יכולים לעבור חודשים של העלאת סרטונים שמקבלים ממש מעט צפיות,
ובנוסף הקהל ביוטיוב לא נוהג להשאיר תגובות כמו בפטלפורמות אחרות – כך שהפידבק מהקהל הוא נמוך משמעותית.
ככה שרובנו נשארים בגבולות המוכרים של פייסבוק ואינסטגרם, מקסימום לינקדין וטיקטוק למתקדמים, אבל יוטיוב? פחות.
למרות שאני יוצרת וידאו עד לא מזמן היוטיוב שלי היה מוזנח, גם אני לא הצלחתי להתמיד ביוטיוב בגלל הסיבות שכבר פירטתי אבל לפני חודש וחצי הכל השתנה!
הפורמט של שורטס הוא חיקוי של טיקטוק שנוצר כדי להלחם בהצלחה הפנומנלית של הפלטפורמה החדשה, אז כששורטס הגיעו לארץ קיוויתי שסוף סוף נותנים לנו קיצור דרך להצלחה ביוטיוב!
למרבה הצער אחרי שהעליתי כמה סרטונים הבנתי שזה לא המצב.
בטיקטוק ההצלחה של הסרטון לא תלוייה במספר העוקבים – אם הסרטון טוב הוא יתפוס וזה מה שנותן ליוצרי התוכן מוטיבציה להיות פעילים דווקא שם, מטא הבינו את זה והעתיקו את הקונספט לרילס, שזה בדיוק מה שיוטיוב לא עשו, מה שאומר שלהעלות סרטון לשורטס היה מאתגר כמו להעלות סרטון רגיל ליוטיוב.
אבל בשבועות האחרונים שמתי לב שאני מתחילה לראות את הרבה יוצרים פופולריים מטיקטוק ביוטיוב שלי, מה שגרם לי לחשוב שאולי משהו השתנה ושכדאי לתת לשורטס עוד צ’אנס,
ומה אני אגיד לכם?
כנראה שיוטיוב סוף סוף תפסו שכל.
העליתי לשורטס את אחד הסרטונים הפופולאריים שלי ותוך כמה שעות הסרטון קיבל אלפי צפיות – שזה בדיוק שאיך שעובד האלגוריתם של טיקטוק, הבנתי שהאינטואיציה שלי צדקה והתחלתי להעלות ליוטיוב שורטס את הסרטונים הכי ויראליים שלי, ומהר מאוד ראיתי תוצאות מדהימות!
הסרטונים קיבלו בין עשרות למאות אלפי צפיות,
מספר המנויים עלה במהירות,
ואחרי שבועיים בהם העליתי כל יום סרטון כל יום חציתי את הקו של מליון צפיות בערוץ ומספר העוקבים שלי עלה משמעותית.
לפני חודש וחצי עמדתי על בערך 300 מנויים, והסרטון הכי מצליח שלי קיבל בערך 3000 צפיות.
היום יש לי מעל 2000 מנויים, והסרטון הכי מצליח שלי עומד על מעל 200k צפיות.
רק תחשבו על הפוטנציאל!!
יש לכם סרטונים שעבדו באינסטגרם או טיקטוק?
פשוט תעלו אותם!
יש לכם הזדמנות מדהימה להכנס לפלטפורמה שיש בה מקום להתפתח ולבלוט,
וזה רק מראה עד כמה השקעה בסרטונים טובים היא הדבר הנכון,
סרטון טוב יכול להביא עשרות אלפי צפיות ויותר מזה – בכל פלטפורמה בנפרד!
זאת חשיפה שבעלי עסקים לרוב משלמים עבורה אלפי שקלים ואם עובדים נכון אפשר לקבל אותה לגמרי בחינם.